Tre bekännelser- 15 Juni

 

Nu tänker jag berätta lite små saker som kanske intreserar er eller inte. Välj själv att läsa eller inte.

1.
Jag är trött på folk som tar förgivet att jag alltid är glad, att jag inte har några problem och mår dåligt. Till er kan jag säga öppna ögonen och se dig om och säg en människa som inte har några problem

2.
Jag har alltid haft lätt för att säga vad jag tycker, till både fördelar och nackdelar. Alla kanske tror att det bara är en stor positiv sida att ha men det är alltid lätt då att inte riktigt tänka efter innan man säger vissa saker!


3.
På senaste tiden har jag blivit värsta ledsna tjejen. Jag är alltså inte så glad hela tiden som jag är på bloggen, men bloggen gör mig glad så jag beter mig glatt här. Men förklaringen till det är att jag har blivit sårad, jätte sårad i hela sjuan. Det har varit ett otroligt jobbigt år! Jag som är van att vara en sjukt glad och sprallig människa har förändrats helt. Enligt mig till det sämre, men vad kan jag göra då? Inget, jag har inte haft makt att bestämma själv om jag vill bli sårad eller inte. För det är ju så det funkar, en människa bestämmer själ om den vill såra mig eller inte. Eller den bestämmer det på sätt och vis.


Nu har ni fått lite info som ni kanske inte vill veta men jag ville skriva det och det känns bra att skriva av sig för en gång skull!


<3



Kommentarer
Postat av: jennifer

Tycker du int att det är bra på athene? :(

2010-06-16 @ 09:09:36
URL: http://cliiick.blogg.se/
Postat av: paulina♥

va fin bild :)

2010-06-16 @ 09:23:18
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: jennifer

okej annars får du komma till klinte :p

2010-06-16 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0