¤23 maj¤

Haloj:D


Det blev att åka till stan i dag som jag sa! Det var roligt! först gjorde vi lite saker som inte är något roligt att läsa om, så jag skriver inte dom sakerna:P. Men Sen åkte vi till Almedals biblioteket på Primör dag! Riktigt roligt måste jag säg! Anna var med på cenen och fixade! Jag fick fota med Annas kamera! Men vi fick mjuk Kardemumma kaka,  choklad skorpor, en frukt drink (eller vad jag skall säga:P) Med jordgubbar , melon i, spet med melon och jordgubbar på! Väldigt gott! Tack Anna;). Men i morgon är det en primör dag till som vi skall in på. För Anna skall hjälpa till i morgon med. Då skall vi se när hon hjälper en dansk kok (stavas) med fisk som vi skall smaka då. Hon hjälpte han i dag med men då gjorde jag och Mamma något annat. Men i dag köpte jag ett armband med stora gula pärlor! Äntligen! Väldigt passande med för jag Älskar gult! Städade mitt rum i dag också. Men när vi skulle in till stan lyckades jga stöka till det igen genom att välja kläder och inte lägga till baka det jag provade i garderoben igen! Dumma jag! Så får nog gå och fixa det nu. Lägger upp bilder på dagens klädsel och det nya armbandet med! 

Förlåt för lite halv bra bild. Men jag har på mig: 
Tröja/orange:bikbok 
Tröja/vitt:Cubus
Armband/gult:Tofta autlet
Jeans/blåa:Vila (mina nya!)

  
Mitt nya GULA armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0