¤Första morgonen-1 juli¤

Hejsan:)



Jq nu sitter jag här vid datorn ige;). Idag kan jag inte säga att det är nogot toppen väder tyvär:(, pappa fick till och med rycka ur telefoner, tv ocg datorer ur kontakterna i morse med, det oskade:(. Nu är det ännu dom gråa målnen som täcker hela himmel:(. Men vi gör något bra av dagen endå tycker jag! Vad skall ni göra? jag skall fixa lite här hemma och fixa lite till syster (Anna) och så:). Så idag har jag ialf mycket tid med bloggen:). Har ni fint väder? Jag hoppas värkligen att ni har det! NU tänker jag skicka iväg syster (Linnéa) på att handla lite skaer i Roma;P. Hon tycke att jag skall cykla med (Linnéa tar moppen och jag cyklar bredvid:P) Jag skall gå och ta på mig lite kläder då och inte ha min otroligt fina pyamas;). Ha det bra sålänge:D



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du invandrare? Kan du inte stava, gå en svenskakurs..

2009-07-02 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0