¤5 juli¤

Hejsan:) Sitter i köket och hör hur syster (Linnéa<3) stökar runt när hon lagar mat. Ett väldigt mysigt ljud! Nör jag låg och läste i dag så kom mamma upp till mitt rum. Hon var inte så jätte sugen på att tfräfa dom som kom. Det var evor och alff. Jag vet inte riktigt hur vi känner dom men dom brukar komma till oss på sommaren en gång typ. Dom har kommit två gånger på Midsommar kanske inte ett så värst smart dag att komma på kanske. Men i dag var det väll helt okej endå, dom va inte kvar så länge. Men det är ju alltid folk som man tycker är lite jobbiga, dom är ju inte taskiga eller så bara lite jobbiga. Snart skall vi äta mat:). Vad skall ni göra i kväll? För mig blir det nog hemma kväll som vanligt;). <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej vill du vara med i min bloggs foto tävling?

Temat är blomma/blommor!

kika in på min blogg och läs reglerna! :D

2009-07-06 @ 17:33:02
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0