My life would suck without you-28 februari



Långt inlägg!
Ibland känner jag att jag har ett underbart liv! Det är vissa personer som gör mitt liv perfekt! Jg har alldrig kännt samma som en vänn som Jossan! Jag hade en jobbig period för någon månd sen och ibland viste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men Jossan hjälpte mig så otroligt mycket och om hon inte hade funnits vid min sida hade jag ännu inte kommit över allt! Men hon hjälpte mig precis som den bästa vänne skulle göra och jag tror inte att jag någonsin varit så beroende av att träffa någon som med Jossan! Hon är PERFEKT! Jag blir inte hel utan henne och jag vill verkligen att hon skall veta att jag skall stå lika starkt vid hennes sida när hon behöver mig! Jag skall göra det hon gjorde för mig! För jag bryr mig så mycket om henne!

Pussan Bästa vänn tack för ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0