¤Musiken i mitt <3¤

 7
Hela gruppen sjunger!

Här spelar vi Ukelele (stavning) lägg märke till min kuke;) Och snyggingen brevid mig i grön tröja! ja där är Världens sötaste Jennifer<3


Men det gick bra med allt i kväll:) Väldigt nöjd är jag. Men det jag är mäst nöjd med är att jag faktist tror att jag lyckades att göra det jag vill med musiken! Att Få folk att li rörda. Kanske att jag lyckades att sprida ut budskapet i sången. Men allra viktigast enligt mig är att göra folk glada! Att stråla så att folk förstår hur roligt jag har på scen så att dom blir glada! Jag vill visa folk mer än en ytlig musik jag vill sjunga om viktiga saker! Jag skall göra det och jag kämpar för det! Men nu måste jag sov, skall på skol DM i varpa i morgon. Önska mig lycka till;)


Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Neeej! Jag syns!

2009-05-27 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0