¤BDB¤

Hej igen:)


Nu skall jag skriva lite om något jat tyclte va lite tråkigt som hände på min bdb. Jag tittade på en kompis bdb (bilddagboken). Där jag såg en bild där texten såg ut så här "Skriv ditt för och efter namn så skriver jag nåfot om dig" Jag skrev mitt för och efter namn som en komentar. Sedan kollade jag på när hon hadde laddat upp bilder på folk som också hadde komenterat på den första bilden. Men det fans ju ingen bild på mig? Jag gick till den första bilde där texten hadde ståt, då hadde hon tagit bort min komentar. Jag blev inte ledsen men jag blev lite besviken faktist! Eller jag tycker inte att man skall göra så! eller vad tycker ni? hu skulle hon ha gjort det på ett bra sätt? Jag menar hon kunde kanske ha  skrivit att hon inte viste vad hon skulle skriva om mig, för vi är inte så bra kompisar. Men nedå. Vad skulle ni ha gjort? Eller hur har ni gjort?


puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0