¤31 maj¤

Hejsan:D


Ett stort grattis till alla Mammor i dag på mors dag!  Jag har gjort massor i dag;). Först gick jag upp i morse vid 07.30. jag funderade först på om jag skulle plocka blommor till mamma, det gjorde jag med;). så kom jag in vid 7 igen då var både mamma och pappa vakna. sedan åt jag frukost fixade mig för varpatävlingen. Det var jätte varmt i rävhagen (en fotbols/varpa plan) där vi var och kastade. Men det gick bra! Jag vann i klassen 96-97.  Sedan efter prisudelningen åkta jag och mamma för att hämta systter (anna) vid buss stationen. Sen åkte vi tre till mormor och morfar. Vi fick smörgåstårta och en choklad tårta. Det var jätte gott även fast jag inte var så sugen på sån mäcktig mat. Sen åkte vi på student korches (kan inte stava till det). Där vi skulle se tre kusiner komma med fina bilar till balen. Det var roligast i början men efter att ha ståt i solen i någon timme (2h) så blev man både röd i ansiktet och trött i bena. Men det var ju en upplevelse som man inte kommer att glömma:). Sen åkte vi tillbakstill mormor och morfar igen (dom var med och tittade på studenterna) så det blev en omgång till av maten;P. Men nu äntligen är jag och mamma hemma. Mamma blev så trött efter allt i dag så hon ligger på rummet och vilar, medans jag sitter vid hennes dator och skriver här. I morgon skall jag och träna till på tisdag (kör). För då är en ganska stor konsert med en Estnisk kör som vi skall sjunga med! Det skall bli roligt! Sen skall vi ha en liten midag eller fest! Skoj skall det bli! Sen skulle jag värkligen vilja  säga villken UNDERBAR amma jag har som ställer upp på att köra på mig. Men det viktigaste är att hon bryr sig och det gör hon! Jag ÄLSKAR min familj<3 


Jag fyller ju 13 år på Torsdag så vi har funderat ganska mycket på när vi skall fira mig. Efter som att det är så mycket nu i slutet av maj och början an juni. Så i dag funderade jag, mamma och anna lite mer på det. Vi kom fram till att det inte fins någon tid för att fira mig. Det köns faktist jätte hemskt för jag fyller år och sen har ingen tid för det och mig! Jag blir faktist ledsen:(! Men det fins ju inte så mycket att göra åt det. Jag får fira mig om någon vecka.



Nu orkar jag inte skriva mer. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0