¤28 maj¤

Hejsan!


Hur mår ni? Jag mår väldigt bra:D. Har varit i Klinte skolan för sista gången som elev:(. Men jag har låvat några att komma och hälsa på såklart! Men jag måste säga att när jag hadde så himmla roligt i dag med klinte klassen (6:1 den bästa i klinte;P) så kan jag ångra att jag skall gå på Athene. Men jag kan ju inte gå på två skolor! Men i morgon Är det bad i skolan! Sen tar några killar från min klass (Jonatan,Daniel och Jolle) och jag bussen till stan:). Sen blir det snab mat i stan;). Sen till Athene och träffa massa folk. Om det är bra väder skall jag och syster (Linnéa) ta en glass i hamnen:). Det blir årets första glass där isåfal:P.  Men nu skall jag bestäma mig för vilken låt jag skall sjunga på Tiljans (talanger) i sommar. Jag skall bestäma det i kväll för annars kommer jag bara att skjuta upp det och sen blir det inte av! Jag väljer mellan, Dreamgirls One Night Only , Bridge Over Troubled Water , Miley Cyrus & John TravoltaI Thought I Lost . Skriver sen villken det blir;).

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: tack för gissningen;) nu finns svaret i senaste inlägget:D



fin blogg föresten:)

Om du vill kan vi lägga till varandra på bloglovin?:D



2009-05-28 @ 23:39:50
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: jossan

Fin blogg du har:D

2009-05-29 @ 07:43:47
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Ha en bra Fredag sötnos :)

2009-05-29 @ 13:08:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Poff

Första glassen iår?!

Och jag har gått och smaskat glass i veckor :'O Fast jag kanske är mer godissugen ; )

2009-05-29 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0