¤27 maj¤

Hejsan hoppsan!


I dag har jag kastat varpa på skol DM. Det gick riktigt bra för oss! Först vann vi med 12-1 och nästa match med 12-2. Så sen blev det final kastning mot Havdhem där gick det också riktigt bra:D för vi vann! Tack så mycket för allt Jessica och Tilda! JAg fick också träffa Siss<3 (Linnea Pettersson för er som inte vet) Den underbara töjsen;)<3. Vi skojade runt massor på slutet! Sen tig Berne lite kort som ni kanske får se;). Skall kolla om dom blev bra så jag kan lägga upp dom på bloggen. Men efter som att det inte fans bilplatser hem, fick Daniel, Zacke och jag gå på stan en stund och sen ta 12an hem. Så nu är jag super tröt! Men det är varpa träning i kväll som jag skall på med. Om jag orkar;),  men jag tror att jag gör det för det är ju så roligt att kasta!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: Poff

Förlåt om jag är efterbliven men.. vad är varpa? X'O

2009-05-27 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0