¤26 maj¤

Äntligen!


Nu har dagen kommit då vi får visa vad vi har lärt oss på musiken i skolan! Jag tycker det skall bli riktigt roligt! Men det skall bli roligast att sjunga mitt solo! Cascada-Every time we touch. Jag hoppa spå att jag gör det bra! Eller att det går bra;). Men så klart skall jag göra mitt bästa! I dag har det varit en kvinna från indien och berättat sagor! (En förälder till et barn i skolan ilustrerear hennes böker så hon var på besök hoss dom, så hon kom till Hogrän skola med). Jag tyckte att det var väldigt roligt faktist! Hon berätade på Engelska. Men det som var roligast var att hon berätade inte på ett vanligt vis, utan hon fick oss att göra ljud till sagorna. Eller så lärde hon os olika teken (som teken språk) så när hon gjorde ett teken kunde det va ett träd. Jag menar jag går i 6:an och om hon kan få mig att bli intreserad och få mig att tycka det är roligt vad tror ni inte då att en 6åring tycker om det då! Jätte roligt tror ialf jag! Jag skall ta lite kort på några täcken så ni får se när jag gör dom;). Men jag gick fram till henne,så frågade jag om jag fick ha bilder på henne på min blogg, så snart kommer det lite bilder som Marie Andersson (en av mina lärare) har tagit. Hon har inte mailat dom ennu bara. Men nu skall jag och fixa lite på mitt rum. Sen äta mat. Sedan blir det Konsert! Ha det bra ni med i kväll! Jag hoppas att Anna kommer så kanske hon kan ta lite kort:). 


Mycket kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Anna

förlåt :(

2009-05-26 @ 19:49:16
URL: http://barfotaa0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0