¤25 maj¤

Hejsan!


Nu har jag varit uppe en stund. Jag vaknade några gånger i morse av stöket nera när alla gjorde i årdning sig. Men det gör inget, hade säkert vaknat endå! Jag har läst ut en bok i går som var väldigt bra ni i min ålder läs dena "Hemligheten" Den handlar om en tjej som inte riktigt vet vem hon är. Hon vet att hon är adopterad men hennes föräldrar säger att det är en sluten adoption så dom får inte säga något om hennes biolågiska föräldrar. Hon bestämmer sig att ta saken i egna händer, Med hjälp av sin vän Jam börjar jackten på Sina riktiga föräldrar! Jag rekomenderar den värkligen! Men jag har hunit att läsa ut en till bok i dag också! Den var bra den med "allt är mitt fel, allt är mitt fel, allt är mitt fel" Något sådant;). Det handlar om en tjej som slutar 6:an. Hon börjar förändra sig från att vara barn till att bli tånåring. Först handlardet om hennes sommar. Sen är det om när hon börjar sjuan.  Det är hela tiden om hur hon jobbar sig till att bli en av dom som alla vill vara med till rentutsagt motsatsen! Man får veta hur hon känner. Den var bra men författaren kunde ha beskrivt mer om henes känslor tycker jag! Nu har jag smsat med Tova lite! En väldigt härlig tjej! Hon är värkligen värld att komma in på vilken skolla hon vill! Lycka till med Allt Tova!<3. Men nu behöver jag nästan börja fundera på vad jag skall äta för mat;). Något med pasta tror jag att det blir! 


Pussar<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0