¤24 maj Primör dag¤


Kokkar emellan! (vad dom pratar om får vi nog alldrig veta!) Jag ser nu att jaghar stavat fel på bilden  
Här fixar Anna till alla som skall smaka. Det träs på Jordgubbar,melon på spätt! Mumsigt var det! Sötaste  kokken Anna
Nästa Kok som dom hjälpte! Kommer bilder på vad vi fick av denna kok!
Det blev mat med Tryffel i! Här ser ni en bild på en Tryffrl svamp!
Första rätte var: Bröd, Sparis,Tryffel sås och tryffel ost. Oste och brödet tyckte jag var godast. Såsen var inte så god.
Men tryffel glassen med sås som smakade lite kåla var god!

Linnéa var lite skäpptisk först till glassen....

Men Mmm så gott det var! JAg håller med henne!
    
Här kommer då nästa kok! Han värkade väldigt rolig och stod och skojadde med Anna helatiden!
Först bjöds det på Rabarber drinkar. Jätte goda tyckte jag! 

Drinken är värld lite fler bilder!
  
Jag kom med på lite bilde med!  Jag håller hårt i glaset. Mumms!

Soppa med:kyckling,Färsk vitlök,morötter salt och pepper. Den var också väldigt god! 
Sist var det: Gurka, med lite ströming och en rabarber chutni. 

Men det har varit väldigt roligt att få höra om tryffel och äta tryffel i dag. Men det anndra var roligara, eller mer skratt! Så det har varit en dag man lärt sig genom mycket fakta, en dag som man har lärt sig genom att ha roligt och att skratta! Tack Familjen! Men nu skall jag sova! Får sovmorgon för jag är ledig i morgon! Men för alla er  som skall till skolan så får ni ett extra<3 


Pussar<33
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

De gjorde du i texten med för det stavas Kockar. :P

2009-05-26 @ 21:56:40
Postat av: Anonym

De gjorde du i texten med för det stavas Kockar. :P

2009-05-26 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0