¤22 Maj¤

God kväll på er! Nu börjar klockan att ticka in mott dom senare timmarna på dygnet. JAg märker det på mig för jag börjar att bli lite trött;). Men dagen blev helt okej faktist! Först latade jag hemma till typ 13.30-14.00. Någon gång då åkte Mamma, Pappa Anna och jag till staden (visby). Först åkte vi till en Papers afär där ni värkligen borde åka om ni gillar app pyssla! Det är billigt och väldigt fina saker! Skall kolla upp om dom har en hemsida där ni kan se vart det ligger! Men sen åkte vi till kupan. Jag skulle köpa en rosa skjort atii skol avslutningen, Men mer kan jag inte säga. Det är ju hemlighets stämplat;p. Men se gick jag och Anna på stan. Jag köpte ett par Jeans! Ljusa den här gången;). Av något dumt skäl har jag bara köpt mörka jeans hela tiden. Anna köpte ett par jeans, en kläning.Men hon la undan en väldigt fin tröja med. Skall fota jeanse så ni får se, men det får bli i morgon. Sen åkte vi hem. Vi grilade i kväll. Det blev super duper gott! Krillspätt med kött (gris) körsbärs tomater och svamp (champinjoner). Med potatis och lite annat. Funderade på att åka inlines i kväll men så blev det tyvär inte:(. För jag vågar inte åka själv på kvällen! Jag är lite feg tyvär. För jag tror heal tiden att det skall komma någon som är läskig! Jag vet att det inte alls är någon stor chans att det kommer någon men vågar inte endå! Men i morgon har Mamma låvat att hon skulle cykla med när jag åkte! Så i morgon blir det! Men vi kanske skulle in till stan i morgon med. Hoppas det. För då skulle vi kanske kolla in på almedals biblioteketdär det är någon resturang grej, som Anna är med på. Hoppas att det blir så! Men nu skall jag fixa mig för kvällen sen skall jag lägga mig i min säng och läsa! God natt pussar på er!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0