¤18 maj¤

Hejsan på er alla!

Idag har det varit en ganska skoj dag:) förutom det väldigt tråkiga vädret! Men vi hadde vanlig skol dag. För utom att jag och Jennifer ledde gympan för F till 4:an och att vi har börjat med att vara en ren 6:a igen! Så härligt det är! även om klassen har förändrats jätte mycket fins ändå alla härliga mäniskor kvar! Jag kommer vara helt ut torkad efter skol avsslutningen ju, jag komme att gråta så mycket! Det kommer att bli lite läskigt att börja om på nytt men ändå väldigt roligt! Jag har ju några killar kvar ialf:). Men Jennifer skall gå i klinte:(. Men jag låvar och svär på hedersord att jag skall vara så bra kompis som möjligt med henne endå! Föe jag Älskar Jennifer av hela mitt <3!  Men vad har ni gjort i dag? Något spänande?


Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0