¤18 maj¤


Hejsan på er!


Jag är gladast i dag så ni vet:D hur är det med er? Äntligen har solen kommit fram från sitt gömställe i dimman! Kan det bli bättre en detta vädret? Jo:P men det är riktligt härligt att titta ut egnom fönstret nu:D. Men i dag var det lite läsning i skoolan först. Sen fixade jag med dator temat (som handlar om vad jag gör när jag sitter vid dator). Väldigt spänande måste jag säga;P. Men sen blev det lite rast. Sen matte och sist svenska innan lunch. Men sen var det allra sista bäst! Det var musik i 75min:D Men det är lite tråkigt för ingen vågar sjunga eller göra något klokt på musiken. Men det var ialf bättre den här gången en veckan innan! Tack för det. MMen nu skall jag snart ta bussen till stan för att vänta en h på att Kören skall börja:D. Skriver kanske lite sen oxå:D.


Puss och kram<33

Kommentarer
Postat av: Linnea

heej gumman <3 saknar dig så grymt :)<3 såg dig på stan igår :P men vågade inte gå fram till dig för du sttod vid dina kompisar xD ahhah aja :) ha de gött hörru <3 pussen<3

2009-05-20 @ 22:01:14
URL: http://linneaols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0