¤12¤

Hejsan:D
 Hoppas att det är bra med er alla:)
I dag har det varit skola som vanligt! Men det käns värkligen att den snart är sommar lov om 23 dagar! (utan helger) 
Men i dag på musiken så blev jag så besviken! Alla bara fjanta sig och struntar i att sjunga? och lärarna bara kommer med några onödiga komentarer! Om jag hadde fått önskat så hadde det varit en 6:a och en 4-5:a. Det hadde varit världens bästa 6:a då! Men nu är det så himla tråkigt för att det blev som det blev! Men åter till det där med musikaen. För om två veckor skall vi ha någon upp visning för föräldrar och så. Så alla måste skärpa sig snart! Men i dag blev det  många som blev arga, sura och ledsna för att lärarna inte klarade av att säga kloka saker! Och det är väl inte meningen? Eller vad säger ni? vad skall man göra om den gruppen man arbetar med inte gör som dom borde och bara struntar i det som är sagt? för vist är det de dom gör! Detta skulle ju bli den bästa terminen! Jag är bara glad för att jag mår så bra! Men besviken på min klass! Men nu skall jag snart till stan! För i kväll är det kör! Äntligen:D Så tur att kören fins ialf!


Puss på er ALLA<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0