¤11¤

Hejsan alla:)

Här kommer lite av det jag har gjort i dag:)
Gick upp vid halv sju i morse. Fixade mig och åt frukost. Sedan cyklade jag till bussen. Sen va det läsning först.
Sen lite dator tema, rast:D,matte (men jag fick redigera film;) ), lunch, Engelska och biblioteks tid:). Men jag tänker inte skriva så mycket mer i detalj för då är det  lätta att det blir så himla tråkigt. Men det var helt okej skol dag:). Sen nu när jag kom hem fikade jag framför tv:n och nu sitter jag här;).  Väntar på att Linnea och Sandra skall komma. Linnea sa att vi kanske kunde fota och så skall Sandra nog förga Linneas hår;). Men kanske skriver lite mer snart.


Pussar på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen svenskalektion?

2009-07-02 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0