¤10¤

Dagen har sett ut i den här stilen:)


Jag vaknade först av att Pappa kom in på mitt rum och sa att det var fukost. Men jag somnade om. Sen när jag väl gick upp från sänhen så åt jag lite frukost. Sen smsa jag lite med Isabella:). Men kom inte på något jag kunde göra, förutom att städa på mitt rum. Så klart är det en sak som nästan alltid behöver göras, det tycker jag är lite synd. Men man blir alltid lika nöjd när det är färdigt! Sen blev det lite mat, kött och stekt potatis. Sen såg jag och LInnea på dirti dansing. Väldigt härlig film, Med väldigt mycket dans! Sen gick jag ut och fixade i hund gården. Men nu sitter jag här. Det är min lite halv tråkiga dag. Men sen i kväll skall jag ducha och krypa ned i en bäddad säng:).  Med en sak att till läga. Jag har gått och väntat på att Jesper skall sätta på mobilen hela dagen. Men tror ni han har gjort det? Nej nej:( Men han hinner ju ennu göra det:)<3

Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0