¤9 juni¤

Hejsan:)


Nu sitter jag j'är vid en dator i skolan;). För vår otroligt snälla (ibland ibland inte) lärare sa att vi fick göra vad vi ville!  Så här sitter jag:D. Vi sluta om ca 20 min:) då åkre jag med jennifer och fixar tvålarna! Det skall bli jätte roligt tycker jag:). Det var alldeles för länge sedan vi gjorde något hemma hoss varandra! Men det var ganska roligt på 5 kampen. Men vädret var så tråkigt! Det regnade lite med:(. Jag vet faktist inte vad jag skall skriva! Bilder från i dag kommer kanske i kväll eller i morgon. Jag har lite att fixa med en text hemma. Det käns som att jag bara skriver nu för att jag skall skriva och då blir det ju bara tråkigt att läsa så lägger upp någon rolig bild i stället!

Så orkar inte lägga up fler bilder;)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

underbar bild:D

2009-06-10 @ 02:44:17
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0