¤7 juni¤

Go kväll på er!


Nu börjar det bli dags att snart krypa upp i soffan framför " I TAKET LYSER STJÄRNORNA"  Som syster (Linnéa) har hyrt! Men först får jag skriva lite om dagen, villket blir väldigt lite effter som jag skrev i morse vad jag skulle göra:P. Men jag fixade ialf det jag sa att jag skulle fixa:). Men sen åkte vi till Karolina och co. Där fick vi först plock mat. Till plock maten satt vi och pratade med folket runt bordet (släckt). Sedan fick vi en JÄTTE gon choklad tårta som Karolina hadde gjort. Sen efter att maten och fikat hade smält lite så gick vi ut och spelade kubb! Tjejerna mot killarna:P, haha såklart har vi inte växt ifrån det ennu (eller jag tycker nog att det är lite en barn grej måste jag säga, vad tycker ni?). Tjejerna ledde jätte länge men efter ca en timmes spelande så började killarna skärpa sig:P. Villket lädde till att killarna vann till slut. Men när vi var färdiga så hadde alla åkt hem så jag fick gå hem. Men det var skönt:). Nu skall jag se på filmen:) Ha en bra slut på kvällen och en bra början på morgon dagen!

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: okej:) härligt:)

2009-06-08 @ 03:23:21
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0