¤6 juni¤

Jag vill börja med att säga Grattis till Sverige! Det är ju national dag:D



Men nu skall ni få läsa om min dag.  Jag gick upp vid halv 6. Sen fixade jag och mamma matsäck, åt frukost  och klädde på oss. Runt halv 8 tiden började vi åka till fårösund. För vi skulle ta båten till fårö. Där var det varpa tävling som jag var med på! Det var roligt, men det höl på mycket längre en vad varpa tävlingarna brukar. Så det blev lite jobbigt på slutet. Men det gick inte så bra, Vi kom trea och det var fyra lag med:P. Men sen åkte jag och mamma till sylvis döttrar (fik på fårö) och fikade där. Sen åkte vi hem.

Här kommer bilder från i dag!

Min fika


Mamma<3

På väg hem med färjan






Nu skall jag gå upp till tv:n, det är ju Fotbolls kval till VM! Sverge möter Danmark! Heja sverige!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0