¤5 juni¤

Hejsan:)



I dag har det varit strand vandring med skolan och Eskelhem skola. Jag skulle ta lite kort i bussen tänkte jag (på Jennifer<3). Så tog jag typ tre kort så pep kameran till coh så kollade jag på displayn, jag hadde såklart glömt minnes kortet hemma:(. Så jag har inga bilder! Men det var nog den tråkigaste strandvandringen jag har varit med på! För det första var det mulet väder för det anndra gick lärarna längst fram jätte sakta! Men det tråkigaste var att vi redan har gått på den stranden (Eksta kusten) för typ tre år sedan! Fast eksta kusten är ju jätte långt (om man pratar om hela) Men den biten vi gick i dag har vi gått förut med!  Men jag hadde ju något att längta till! Hemma fans ju mitt piano! Så när jag kom hem så spelade jag en stund:). Även fast jag inte kan mer en 2 låtar, haha men en är jätte rolig att spela och dom är inte svåra! Men man skall ju börja någonstans;). Men i kväll hoppas jag på att det blir roligt med för jag skall på upp till 13. Jag låvar nu att fixa lite bilder (jag tar med minnet den här gången). Men nu skall jag ta kort så ni får se hur jag såg ut i dag på vandringen mot när jag är färdig för i kväll. Men jag tänker inte fixa mig så jätte myvket för i kväll! Vad har ni gjort i dag?


Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0