¤4 juni¤

Hejsan alla:D


En super GLAD Lisa skriver här:D Hur mår ni? I dag blir jag 13! Men jag har inte fåt några paket ennu;) för Mamma frågade igår kväll om jag ville att alla skulle vara med när jag fick paketen. Det ville jag ju såklart. Men i skolan var det ganska tråkigt för Jennifer var inte där! Hon hadde åkt till klinte för att träffa dom hon skulle gå i sjuan med! Jag vet inte hur jag skall klara mig utan dena UNDERBARA meniska! Vi har inte bråkat en enda gång sen vi blev bästa kompisar i 4-5! Jag tycker om henne så mycket!<3 Nu kommer syster:) Men här kommer några bilder jag tog i dag;) Blommor!


Jag tyckte att det var så fina måln när jag gick till bussen:)

Fina blommor i skolan:)
 Nu skall jag och mamma till stan och se på student vagnarna:) Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0