¤ 27 juni¤

God morgon:)



Hur mår ni? jag mår bra:). I dag skall jag och syster (linnéa) till stan. Vi skall på fäktnings tävling:), men bara för att titta på såklart;). systers kompis är fäktare:) Sofia:). Men nu håller vi på och pratar om att vi skall göra något annat, så jag har lite svart att bestämma mig om jag skall åka med syster eller mamma:/. För jag vet inte vad vi skall göra med mamma, men jag vill göra något med henne:). Men med syster med. JAg tror att om jag hittar något att göra med mamma så vill jag göra det:). Kollar på Hela gotland just nu. Vad skall ni hitta på i dag? Några planer?



<3

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-27 @ 10:29:14
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0