¤20 juni¤

Hejsan:)


Hur är det med er? Blev det sent i går?

Själv var jag kanske uppe till halv 12 så jag är pigg och glad i dag;). Eller jag sov länge i morse (för att vara jag). JAg vaknade i morse vid halv 10 av att Mamma<3 kom med smulltron till mig:). Dom var jätte söta och goda:). Tack för dom Mamma<3. Men då gick jag upp sen när jag hadde ätit upp smultrona;). Sen år jag frukost, själv för alla andra hadde redan ätit:(. Sen började jag vid kl. 11 att baka socker kakor. Som syster (anna) skall förvandla till prinsesstårtor till i morgon:) då vi skall fira mig:D. Men nu är jag färdig med all bakning;). Det tog en stund. Men nu vet jag inte vad jag skall göra:/. Kanske sola eller kasta lite varpa? Får se vad det blir senare;). Vad gör ni i dag?


<3

Kommentarer
Postat av: jenny

RÖSTA PÅ VILKEN BILD DU TKR SKA VINNA I VECKANS BILD TÄVLING! :)

rösta,rösta!



du är med! :D

2009-06-20 @ 13:54:42
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0