¤20 juni¤

Go kväll på er:)


Har dagen varit bra? Jag har haft en okej dag. Det enda jag gjorde var att baka socker kakorna:P. Anna förvandlar dom just nu till prinsess tårtor:P. Eller lägger i fylningen om man hälre vill säga det så;).  Sen började jag läsa " Min typ brorsa"  den värkar vara bra:). När jag såg framsidan första gången tänkte jag " Gud villken sommar bok" Som sagt det blev ju att läsa den nu i sommar:P. Jag vill på minna er om att ni ennu kan rösta på min bild i tävlingen. Kolla på inlägget under detta;). Nej nu skall jag gå ner och fota när syster (Anna) fixar tårtorna:)


<3

Kommentarer
Postat av: isis

D va så lite så;)

kram

2009-06-21 @ 00:06:11
URL: http://learntolike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0