¤2 juni¤

God morgon på er:D


Hur mår ni? JAg mår toppen som vanligt;). I går blev det en jätte mysig kväll! Först sjöng Gotlands ungdoms kör ( 5 körer från Gotland). Sedan fick vi träffa dom Estniska tjejerna (Det har kommit en Estninsk tjej kör till Gotland), Först när vi fikade och repade vågade ingen prata med dom Estninska tjejerna. Men sedan gick vi till en ruin alla som ärm med i båda körerna och lite vuxna. Då var det några tjejer från Gotland som satt och prata med några från Estland, så jag och Siri gick dit och pratade lite med;). Sen så runt kl 9 började alla åka hem, Förutom folket från min kör:P. Vi stannade och spelad kubb till halv tio:D. I dag blir det först skolan sedan åker jag häm fixar lite och sen åker jag med bussen till stan så blir det kör. Men i kväll skall vi repa sedan är det Konsert. Så känner ni för att komma så börjar det vid 19.30 i Domkyrkan:). Det är gratis. Men nu måste jag gå till bussen. 


Jag hoppas att alla får det bra i dag och fint väder såklart! Pussar<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0