¤2 juni¤

Hejsan:D


Förlåt att jag inte har skrivit så mycket på bloggen:/ Men jag har haft så mycket att göra, eller för mig har det varit mycket att göra. Men det fins ennu massor kvar med sånna dagar, det tycker jag är både bra och dåligt! Men det är ju snart sommar lov så jag kan ju ta det lungt då istället;). Hur mår ni föresten? I dag vaknade jag vid halv sju som vanligt;). Men jag var jätte tröt gick och la mig i går vid kvart över tio. Sen klädde jag på mig och åt en macka till frukost:). Sedan blev det att gå till bussen för min cykel stod vid andra buss stället:(. Men sen såg vi på engelska filmer på första lektionen (filmerna hadde vi gjort själva). Sen läste vi. Rast. Sen jobbade jag matte från rasten till lunchen ca en timme;P. Sen skule vi öva på olika låtar till avslutningen men jag pajade rösten totalt i går. Så jag vågade inte sjunga i dag i skolan för jag vill spara rösten till i kväll. Sen åkte jag bussen hem vid halv två:) och nu sitter jag här. ja så har det varit i dag. Men sen vid halv fyra skall jag vara uppe vid bussen. Skall och öva inför kvällen konsert. Nu tänker jag göra lite reklam igen;). Konserten är i domkyrkan kl 19.30! I morgon skall jag och syster (Anna)  fixa en anmälan til Tiljans talanger:). 



Men nu skall jag nog gå, bussen går snart och jag har lite att fixa ennu. Så pussa<33

Kommentarer
Postat av: siri

DU MÅSTE TA BORT BILDEEEEEEEEEN"!!!!!!

2009-06-23 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0