¤ 19 juni¤

Jordgubbs tårtan!

Det har blivit en tradition att vi alltid gör en jordgubbs tårta här hemma på Midsommar afton:). Så här kommer bilder från när vi skulle äta tårtan:) (jag gjorde hela tårtan själv;P)

Mumms med Jordgubbar:)

Tårtan:)

Jordgubbar på en tårta

Från tårtan....

till tallrik



Här var alltså bilderna. Jag har inte hunnit att göra så jätte mycket i dag. Eller först åkte jag till stan med Pappa och Linnéa. Jag och Linnéa gick på stan en stund. Jag skulle lämna tillbaka ett par balerina skor, men din sko var stängt:(. Så nu vet jag inte om jag kan lämna tillbaka skorna:/. Men sen handlade vi på maxi. När vi kom hem  sen fixade vi lite midsommar mat:). Mummsigt värre;). Efter tog jag det lungt i kanske en kvart sen fixade jag färdigt det sista på tårtan:P Jag gjorde tårt botnen i går kväll:). Vad har ni gjort i dag? Nu sitter jag ich målar logga till Pappas företag. Snart har alla i familjen gjort det, bara jag och Anna kvar:P. Men dom anndras (mammas,pappas och linnéas) är finast:P. Jag har inte så bra fantasi, eller det är just det jag har men lite konstig sådan:P. Får se hur det blir sen:P Ha en fortsatt trevlig Midsommar kväll:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0