¤18 juni¤

Hejsan:)


Hur mår ni? jag mår bra:) fast jag har lite träningsvärk i låren och armarna från igår:P. Men det vr det värt:). I dag har jag lagt upp alla bilder jag inte hunit lägga upp innan dom senaste dagarna. Förlåt mig att jag inte gjort det tidigare:/. Men i dag har jag tagit det lungt. Vi plockade upp lite i dag bara så att detinte skulle vara så stökigt i morgon. Men dammrotorna ligger ennu och stökar i hörnenena:/. Men men, vad gör lite dammrotor i hörnena så länge man mår bra? Jag har bakat en tårt otten i kväll med:). Till jordgubbs tårtan i morgon:).  Men i morgon skall jag ta lite kort, får se när dom kommer upp bara;). Ha det bra i morgon allihopa nu:D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0