¤16 juni¤

God kväll


NU sitter jag här uppe vid tv:n själv ikväll igen! Kan ingen hållamig sålskap längre än till 10? Men innan syster (Linnéa) gick ned stt vi och såg på gilmor girls. Om man tänker effter hur mycket ser man inte på kärleks filmer/serier på tv? Det är nästan äkligt när man tänker efter ju! Men endå det är ju så guligt när dom kysser varandra, när dom gör det i smyg och även om dom inte gör det i smyg! Man blir ju helt borta ibland. Som att tjejen7killen på tv:n är någon man känner eller att det är en själv! Det är ju klart att jag vill va den där tjejen på filmen som får den underbara killen! Som att Prinsessan finner sin Prinns! Men man får nog nästan räkna med att man kanske inte får det värkliga perspektivet på allt. För när jag var tsm medJesper så kände jag inte som det ser ut att dom känner på filmen. Jag tyckte om han mycket men art var den där film kärleken? Antingen är det äkligt överdrivet på film eller så har jag bara inte funitt den rätta kärleken ennu? Jag vet inte. Men vet ni vad en sak vet jag och jdet är att jag har för hoppnings vis lång tid på mig att ta reda på det:D. Har du funnit din kärlek? Är han/hon din nu?



Pussa och god natt på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0