¤11 juni¤

Hejsan:D


Nu är det bara en dag kvar i Hogrän skola! Som jag har gått i så otroligt många år! Jag trode nästan att det alldrig skulle ta slut och  den tanken kändes så säker. Men va händer nu då? Jo jag slutar ju där i morgon! Men i dag fick vi belöningen för att vi läste så många sidor! Våra lärare skulle försöka att klara av lite saker men om dom inte gjorde det så skulle vi först få kasta grädde på dom och sedan slänga dom i en bebis pol! Vi fick göra båda sakerna! Hahah! Men det var inte det enda vi gjorde i dag. Sen fick i glass av lärarna som pris för nyhets frågorna:P. Sedan var jag i biblan för jag och några andra visade upp biblan (vi har ju renoverat den). Sen kom det bästa! Vi hadde det årliga vatten kriget! (alla 6:or får ha det mot sin lärare). Men det var bara 4st 6:or mot berne (en av vår lärare). Men det var grymmt kul! Alla små barn stod uppradade bakom dagis stacketet (dom flästa stod och skrek LISA, LISA, LISA!) haha:). Världens bästa dag! Men i morgon kommer jag att gråta tusen tårara av både glädje och sorg!  Men här kommer lite bilder från vatten kriget!


Så såg jag ut innan vi började:)

Sen körde vi för fullt!



Där är det vist någon som ramlade i:P
 

Det var alla kort från Vatten kriget:D Tack Jennifer  och Bellea för att ni fotade dett hela:) Det betyder mycket för mig:)
Nu har jag inte så mycket mer att säga en att i kväll har jag massor att fixa till i morgon. Jag skall fixa mina naglar, klippa luggen,göra tårtor och vid kl.7 skall vi till skolan och fixa till i morgon:) Så jag får väl börja fixa nu.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0