¤9 juli¤

Hejsan! HUr mår ni? JAg mår bar förutom att jag fått en härlig förkylning;). Jag blundar, snörvlar och gråter om vart annat:P. Så uppfriskande det käns tsm med det här vädert! Men jag får göra det bästa av allt. Vi hadde det jätte roligt Jennifer, jag i går och i förr går:). Det blev två filmer, Wild Child och Kitty och Hollywod mysteriet. Kitty och Hollywod mysteriet var bäst tyckte jag, en gong blev jag så rädd att jag hoppade upp i Jennifers säng:P. Haha, det var inte det att filmen var så super duper läskig men jag har sån livlig fantasi. Så jag låg brevid Jennifers säng och ad fins under? Det är ju en sak man tänker på när man ser på film, får det plats något läskigt under sängen/soffan. Men sen satt jag uppe i hennes säng hela filmen:P. För er som har barn i min older och yngre är det ett tips om ni vill ha en spännande och lite läskig film:). I dag skall jag nog ligga under täcket för det mästa i min säng, får under hålla mig med musiken på radion:). För jag måste friskna till från förkylningen till i morgon och på lördag! DSet är en jätte stor varpa tävling nu på Gotland lilla. Stånga spelen, är det någon av er som har hört talas om den? Om ni är på Gotland nu så kan det vara jätte spänande att åka ditt och titta:). Det är lite olika gutniska lekar och spel där te.x, Varpa,Perk och Gutninsk fem kamp. Nu måste jag kolla på alla tusen blogg inlägg på blogglovin effter som att datan inte ville sammarbeta med mig igår:(. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

svar; Hallu ;) Tack dsm! Hur e det med dej då? Vi ses <3

2009-07-09 @ 13:36:44
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0