hejsan Kvällsan;D

Nu har jag blogg
I dag har jag varit och åkt skridskor och badat med skolan. Eller det var några föräldrar (från skolan) som fixade en dag i Roma;P.
Skridsko stunden.
Det började vid kl:10.00 men vi var där vid kl:10.10;P. Först var vi 4 på isen men det kom lite mer folk senare:). Jag va med Ingrid, Hilda och klara:) Vi åkte runt, runt och runt men vad skall man göra på en is annars då;). Kl:11.45 var det dags att ta sig till badet:) 
Bad Stunden
 Först gick vi ner och bytte om till bad kläder, jag till min gula bikini överdel med svart underdel. Sen var det att bada i en timme:) det var jätte skojigt såklart;D vi simmade runt, runt och runt;) Busade med Klara såklart;P men det var ailf en mysig för och effter midag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0