Typiskt mig-22 Augusti

Hejsan:)



Nu har jag och Mamma kommit hem från stan och filen:). Det har varit en mysig dag förrutom att jag inte hittade något:(. Plus jag har förstört min mobil! Jag och mamma skulle gå och köpa en Cole (Jag har låvat en kompis att skriva och säga Cole istället för Cola:P) .
Mamma: Vi kan gå över vägen där borta (Knuffar till mig lite grann)
Jag: Oke OJJJ!! (jag tappar mobilen och tänker det gick säkert bra)
Men när jag tar upp moilen från gatustenarna ser den ut så här


Ja! Blir man inte en aning ledsen när en mobil som man värkligen tycker om blir skadad. Vi skall försöka lämna in den på lagning på måndag efter skolan iaf:). JAg hoppas att den går att laga! Annars köper jag nog en lika dan till den är så otroligt skön att smsa på!  Förutom det här har dagen varit jätte bra och mysig! Tack Mamma:)<3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0