¤Förklaringen-2 Agusti¤

Hej:)





Nu kommer förklaringen till den dåliga blogg dagen i går. Vi bästämde oss för att åka till stan. Men jag och syster (Linnéa) åkte med syster (Anna) och Hjalmar, så vi skulle vara färdiga till när dom åkte. Så jag han inte att blogga innan vi åkte. Sen när vi kom till stan märkte vi att det var fint väder i stan:). Så då ringde jag mamma och vi fixade biljetter till konserten. Sen när vi kom hem från stan blev det ganska brottom, för vi skulle äta mat och fixa oss lite;). Så blev det bara en snabbis då. Sen när vi komm hem i går vid halv tolv blev det bara inte att jag satte mig vid datorn.  Där har ni det:P. 




<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0