Begär-5 Juli

Det finns två saker som verkligen gör att det kliar i mina fingrar på just nu! Det begäret över att träna. En lång jogging runda, men jag har inte några bra skor så det får vänta tills mer pengar kommer i min hand. Så till det andra begäret, det är att blogga. Varför gör jag det då inte?  Jo för att jga känner att det är ett måste att iaf ha minst en bild till inlägget, men jag har ingen aning om vad jag skall ta kort på! Det är lite små jobbigt.
Men nu skall jag ta och gå och se på sex and the city!


<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-05 @ 23:37:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0