¤30 maj¤

Hejsan:D


Hur är det med alla? JAg mår Toppen i dag med:D.  Man blir ju så super glad över vädret för det första, sen så slutar snart skolan:D och så skall jag träffa massor med släkt! Kan det bli bättre? om någon timme skall vi åka till Öja kyrka på konfimation, när kusin Sten konfimerar sig:). Sen skall vi hem till dom och då skall vi fira att kusin Gustaf tar studenten snart! Jag hoppas på att vädret fortsätter att vara så fint hela dagen! Vad skall ni göra i dag? Men jag hoppas att alla ni också har ett bra väder:D. Hoppas på att jag kan fixa lite kort som ni får se ikväll. Men nu skall jag gå och raka mina ben;).

Ha det supper i dag allihopa! Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: det e lungt :) jag har lagt till dig nu sötnos:)

2009-05-31 @ 13:33:54
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: kul att du gillar nageltipsen:) jaa jag vet jag blir själv galen på att naglarna typ går sönder helatiden så, försöker lägga in tips så kanske ja själv får några nya:)

2009-05-31 @ 13:36:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0