¤29 maj¤

Hejsan:D



Hur mår ni? NU skall ni få höra om en super glad tjejs dag:D. Först gick jag upp, fixade lite snygga kläder. Sen pakade jag lite bad grejer och åt frukost. Sen åkte jag till skolan (buss). Sen fick jag träffa Jennifer en stund innan vi började tycker om henne massor<3! Sen hadde vi nyhets frågor. Sdan åkte elevens val gruppen till badet i rolma (jag var med där;P). Vi badade till halv 11. Sen fixade jag mig fönde håret och sånt. Sen gick jag och killarna (Daniel,Jonatan och Jolle) Till bussen som gick till stan. Sedan skyndade vi oss till Athene skolan, där vi skildes;P. Jag gick till Nora och Stella! Jag lärde känna Stella i dag och hon värkar snäll tycker jag:D. Jag tror jag kommer att ha det bra på Athene dom närmaste tre åren:D. Sen när vi hadde gjort lite olika övningar (lära känna) så slutade vi:P. Ca 14.00. Då gick ja och syster (Linnea) på stan. Jag har nu hittat fler kläningar som skulle var okej att ha på skolavslutningen. Men tyvär ingen jag fasnat för super mycket:(.  Sedan blev jag väldigt hungrig och Linnea med (jag åt en smörgås till mat och vi hadde batat innan ju:/ ) Så vi gick till ringduvan:) (Caffé). Det var mysigt och vi pratade en stund om några saker jag tycker om dom stunderna med Linnea för hon vill värkligen prata! Tyvär viste jag inte vad jag skulle säga så jag var nog lite tråkig:/. Men vi fick lite fler krafter efter fikat så vi bästämde oss för att gå en liten stund till (eller jag övertalade linnea mäst:P) Så vi gick till Din sko och tittade efter ett par nya skor till mig vilket jag är i akut behov av ett par nya! Jag har ett par skor som är för små (jag pratar om balerina skor nu så ni vet;P) och ett par som jag tyvär inte trivs med:(. Men dom jag tyckte om har hundarna förstört! Så förstår ni läget!? Men nu kommer lite bilder från i dag:D
Nora haha tack för allt roligt i dag!<3

Stella hoppas att vi blir bra kompisar! du är väldigt snäll tycker jag äen om jag träfade dig första gången i dag!

Sommrig nora (solglasögona) och sin sommriga glass! <3

Min mat / fika, mumsigt va det!

Syster läser på flaskan (innehållsförtäckningen) om vad som är i smotyn!
 
Mmmm


Pussa på er<3

Kommentarer
Postat av: Matilda allt & ingenting

glass :D

gör du?

2009-05-29 @ 22:20:29
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Poff

1# : Dreggel för Stella's solglasögon. Ge mig! :'O

2# : Dreggel igen för Linneas bulle hungrig X)

2009-06-03 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0