¤24 maj¤

God morgon!


Jag är Glad som vanligt (det är mitt vanligaste humör!). Men det blir Primör dag i dag med:). Jag gillar att gå på sådant! Man längtar efter att något skall hända! Så gör det äntligen det! (i kväll kommer lite bilder från gårdagens Primör dag). I går så visade tv2 The fantom off the oper! En väldigt bra musikal, som jag har sett en gång innan. Ett bra tips om ni vill se en läskig musikal! Som jag sa så var den läskig så jag vågade inte sova på mitt rum! JAg har nämligen inte växt  ifrån att sova i Mamma och Pappas rum när jag blir jätte räd! Dom har en soffa där man kan sova. JAg tycker faktist inte att det är fel att man är räd! Det är många som är rädda för något! Men om man vågar säga vilken ens rädsla är, så är man väldigt modig! Så våga säga till om ni tycker något är läskigt! Men nu skall jag snart gå till mitt rum och välja kläder!


Mycket kärlek till er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0