¤20 maj¤

Hejsan på er!


Nu sitter jag här vid datorn. Den enda vaken i huset och chattar med min Underbara A-kusin Julia och hennes kompis Emma:P. Men kl halv 5 typ komm Lasan (vet inte riktigt hur han stavas:P) Någon kompis till Pappa som bode här en gång för att jaga:). Men han var och fikade här, Han berättade lite om sina barn och om Göran perssons bössa! Sen skulle jag haåkt på Varpa träning men det blev inte av efter som det blåste så mycket plus att det regnade först:(. Så när Lasan åkt gick jag, Linnea och fixade oss för att mysa i soffan framför två hyrda filmer:). Den första Gråt jag jätte mycket till (en musikal) och den anndra var inte jätte bra den var helt okej. Men nu skall jag redigera lite bilder så ni får se lite bilder med:D. 


Puss på er alla<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0