¤17 maj¤

Hejsan på er:D!


Jag är på väldig bra humör:D. Väldigt gla över att jesper tog det så bra:). Men nu är det slut mellan mig och Jesper ialf. JAg tänkte på det hela tiden om jag var kär i gan eller inte, så det blev ju jätte jobbigt. Men nu skall jag slute tänka på det. I dag skall jag vara hemma och fixa lite. Städa på mitt rum, klippa gräset och sen skall jag fixa i hundgården. Väldigt spänande att vet:P men dte ingår ju i att ni läsre min blogg. Hoppas på att solen kommer fram snart! Men i går va jag i stan med Jennifer<3. Vi kollade eftter skol avslutnings kläder! jag hittar ju alldrig någon som jag värkligen fasnar för:/ Någon som har sett någon fin? Jag behöver tips! Sen fick jag gå till Oskarssalen och sjunga med kören<3 (det va kultur skolans dag). Sen efter var det snabt hem byta om till våffel festen:D. Med granarna:). Det var mysigt:D


Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0