¤ Tiljans Talanger¤

Hejsan:D


En sak som jag glömde att skriva i går, som var det Bästa med hela dagen enligt mig;). Det ringde till min mobil när vi stod på H&M. Det var först någon som frågade mig med jätte mörk röst om det var Lisaa där.  Jag svarade ja, sen hörde jag vem det var;) (när personen blev lite mer säriös:P) Det var Rolf (från Tiljans) som ringde. HAn började med att säga, kl. 10 i 10 eller 09.50 skall du vara i Hemse och sjunga för oss (eller först upprepade han tiden säkert 5 gånger minst;P). Jag blev JÄTTE glad:D. För er som inte vet vad Tiljans Talanger är så är det en Talang jakt här på Gotland som nog är en av dom största. Det är GT (Gotlands Tidningar) som håller i det. JAg har varit med 3 gånger innan. Första gången när jag var 6år dåv ar året 2002. Sen har jag varit med två gånger till. Av dom tre gångernahar jag varit med i Final 2 gånger:). Det är en underbart rolig tävling:). Nu har jag kommt till första provet eller vad man nu skall säga att det är. JAg skall sjunga för dom på morgonen och sen får jag se om jag kommer med till först uttagningen:) villket är mitt första mål. Att komma med till första kvällen:). För jag vet hur hård konkurensen är! Det brukar nästan vara läskigt:(. Men Jag Gör mitt alra Bästa! 



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bloggdesign haha

2009-06-23 @ 11:10:55
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Poff

HEJJA LISA! TJALALALALALALA ^w^

2009-06-23 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0