¤ Solen har snart gått ned- 25 juni¤

Hejsan:)


Som sagt solen går snart ned och villar sig ett slag, så snart är det mörkt ute. Kvällen har varit bra:) Fick se min favorit film (som jag har sett två gånger nu då;P) Det är ialf "Skicka vidare" Jag älskar filmen! Syater (Anna) och jag satt å gråt hela tiden på slutet! Dom sista minutrarana känner man värkligen att det gör ont i hjärtat! Jag kunde inte andas! Det är nästan lite läskigt hur en film kan få en att känna sig lädsen i ena sekunden! Men så är det med den filmen! Tyvär har ingen av mina systrar fotat kläderna jag köpte ennu (eller jag behöver hjälp men att ta kortet för jag skall ju vara med på bilden:P). Så vi får se när det blir av:P. I dag har jag inte tagit några kort eller jo på katterna men kameran är nere och jag är uppe:P. Från och med nästa vecka kommer jag nog vara ganska mycket i roma:P. För mamma<3 sa att dom skulle öpna utomhus badet då:D. Äntligen! Men nu komm jag på att jag tog två bilder i morse;) men vebb kammen;) Så här kommer dom





Så nu skall jag kolla runt lite på olika bloggar:) Ha en bra kväll nu:D Så hörs vi:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0