¤9 juni¤

God morgon:)


Hur mår ni i dag? Jag mår väl bra, käns nästan som att jag är på väg att bli förkyld! Det är värkligen inte så bra, skol avslutningen är ju om 3 dagar! Men jag hoppas att det värkligen inte är nägon värre förkylning! Men jag brukar alltis djunga på skol avslutningarna, så jag funderar på att sjunga "al by my self" I år. Jag slutar ju 6:an i år och hon sjunger  att hon inte vill vara helt ensam, det är precic vad jag inte vill bli när jag slutar 6:an. Jag vill inte tappa kontakten med monga av dom jag går i 6:an med nu! Är det ett bra låt val?  I dag i skolan blir det 5 kamp. Elever mot lärare! Vi kommer att vinna såklart! Haha;).  Sen följer jag med Jennifer<3 hem:). Vi skall göra tvålar! En skall vår lärare få som vi hadde från 1:an till 3:an. Vi gav henne alltid en grej när vi var små så vi tänkte gära det i år nu när vi slutar. Vi skall kanske lägga i en nyckelring som hon kan ha kvar med.  Nu måste jag gå och fixa mina kläder!


Pussar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0