¤ 8 juni¤

Hejsan:)


NU är det SISTA veckan i hogrän skola! SISTA veckan med klassen som jag har gått med längst och som alltid kommer att vara den klassen som jag gick/går med längst! Men klassen var mycket härligare innan någon person kom till vår klass! Jag vet att man inte får säga så men persone n har förstört stämningen! JAg saknar den Bästa/förra klassen:(. Men nu är det så här och vi gör det bästa av det den sista veckan nu! JAg kommer att sakna alla!

Nu skall jag berätta hur dagen skall bli;).  Först skall jag till skolan, jag har inte en aning om vad vi skall göra i dag. Men jag är nästan färdig med det jag måste göra i matte boken, sen slipper jag matte! Men sen har vi ju läsutmaning så jag skall nog lässa massor:). Sen när skolan slutar åker jag hem och väntar på att mamma skall komma! Då åker vi till stan och köper klänning till mig:) Nu måste jag fixa det sista innan jag går till bussen. Ha det bra i dag!

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0