¤ 8 juni¤

Halloj på er:)

Hur är det med er? jag mår bra:). Skollan var väl bra i dag:). Vi hadde vanlig dag förutom att vi fixade färdigt vägg målningen i biblioteket och sedan fick vi tårta av Tove<3. Det var mummsigt det förstår ni;). Men det är lite tråkigt väder här tyvär:(. Det är mulet (har varit hela dagen sen jag drog upp rullgardinen) och det har rängnat med:(. Men men vad kan man göra åt det? Hoppas på att det blir bättre i slutet av veckan såklart! hälst på fredag! Då slutar jag 6:an!  Som ni redan har fått läst tycker jag ennu att det är både bra/roligt och tråkigt/dåligt. Det kan kännas jobbigt att gå vidare och bli minst igen såklart med man måste ju fortsätta att bli en vuxen mäniska det kan man inte styra och ställa över tyvär. Nu komm jag in på avslutnings spåret igen:P haha tillbaka till min dag nu då;). Jo sen slutade vi effter först lite vanliga lektionenr som te.x läsning, sång övning, mattt och biblan fix! Så nu är jag hemma:) Mamma slutar om en halv timma, så hoppas på att hon är ganska så snabb hem så vi kommer till stan så fort som möjligt för att hitta en kläning! Men nu skall jag gå och fixa mig lite (nyttigt) fika! vi hörs kanske ikväll.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0