¤30 juni- Sista juni kvällen¤

Go kväll på er:)


Hur har ni haft det i dag? Någon HÄRLIG värme vid er? Här har det varit jätte skönt. För en gång skull (mitt i veckan) åkte jag occh anna och badade:). Sen kom vi hem någon timme innan vi skulle till Tofta. Det var ju varpa träning där ikväll med dom vuxna.  Jag kasta ennu som ungdom men det är värkligen roligt att kasta med dom vuxna för dom är så duktiga ocg der en så bra upp lägg på hur jag skall kasta precis det kastet. <underbart bra tycker jag för det ger så himmla mycket! JAg vet att ingen av kastarna läsre detta men jag vill värkligen tack för allt jag har lärt mig under dom få gånger jag har varit med er och kastat, NI är GULD värda! Men det var väldigt mysigt väder ikväll med:). Vi tränade in ca 3 h:). UNDERBART måste jag såga och det gick så hinnla bar för mig också:D. Jag är så glad och mår så bra just nu:D! I morgon fyller Syster (anna<3) 17 år! GRATTIS på dig ÄLSKLINGS syster i förskott<3<3<3. Jag Älskar dig till Universums slut (som inte eksisterar för det blir ju bara större och större).  Men nu skall jag chatta med Nora:). Ha det bra:)



<3

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2009-07-01 @ 17:08:39
URL: http://barfotaa0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0