¤3 juni¤

Hejsan:)


Nu är jag äntligen hemma efter cyklandet! Det var riktigt jobbigt att cykla dit, för vi hadde mot vind i uppförs backar tyvär! Men hem var super roligt istället! För då var det massa nerför backar och vinden i rygen! Så härligt!  När jag gick hem så tog jag posten också. Gissa vad som låg i brevlådan... jo att jag har komit med på Sandviken lägret! Eller ett av dom;) Samma som min siss:D (Linnea Pettersson<3) Så det skall bli roligast;D. I kväll skall jag med varpan och prova nya varpor föresten! Men nu kommer en bild från igår:)


Den Gotländska kören!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt vad snäll du är gumman:)



nu känns allt redan bättre :D <3

2009-06-03 @ 18:17:37
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0